Sa ne revenim dupa sarbatori

Sa ne revenim dupa sarbatori este greu sau usor?

Ca sa ne revenim mai usor dupa mesele copioase ?

In general noi stim principiile unei diete sanatoase.

Ne gandim sa facem cu o lista de meniuri usoare si pentru organismul nostru si usor de gatit.

Ar trebui sa ne amintim ca primul lucru de facut este sa ne hidratam cu multa apa chioara fara zahar -deci vom bea multa apa plata cu sau fara lamaie.
Putem sa bem si sucuri proaspete de fructe sau legume -sucurile de fructe sau legume -eu mi le fac cu storcatorul meu de fructe sau cu blender-ul cand vreau sa mananc si pulpa fructelor.

Daca esti bautor de cafea (ca mine) se zice ca ar trebui sa incerci o cana de ceai verde. Eu nu sunt bautor de ceai-in general -dar daca trebuie , cu placere - am baut si ceai verde si mi s-a parut chiar mai tare decat cafeaua pe care o folosesc in mod obisnuit. Se zice ca ar fii sanatos sa bem si ceai de ghimbir, fiindca ajuta digestia si topeste grasimile.
Tu bei ceai de ghimbie?
Eu il folosesc des, are un gust usor iute si de aceea il amestec cu suc de portocale sau lamaie si mai multa apa -adica il diluez putin si asa mi se pare mai gustos-nu stiu cat de eficient mai este pentru dizolvarea grasimilor, dar pot sa va spun ca ma incalzesc usor dupa ce il beau si imi da o stare de bine.

Apoi se zice ca va trebui sa renuntam cateva zile, la dulciuri concentrate -stim ca zaharul in exces nu este benefic sanatatii noastre si cu tot regretul trebuie sa uitam de dulciurile preferate pentru un timp.

Au trecut sarbatorile de sfarsit de an si acum ne simtim ceva mai bine, fiindca desigur am reusit sa ne odihnim putin, si credem ca este momentul sa ne revenim dupa mesele de sarbatori.
Poate ca  acum o plimbare in parc -scurta de numai o ora este chiar indicata -se zice ca ar trebui sa facem 10000 de pasi pe zi-daca nu reusim putem incerca si maine.

E clar ca in zile de sarbatoare am mancat mai mult decat obisnuim in mod normal si ne gandim ce putem manca acum dupa ospetele avute : o supa , o conopida gratinata, ceva spanac, un sote de legume, mancare usoara sau chiar sa postim o zi numai cu lichide...voi ce alegeti? - eu cred ca aleg sa imi prepar o ciorba usoara de legume.

Voi face o ciorbita gustoasa folosind o reteta gasita aici
Imi trebuie : apa multa si legume prospete- morcovi, pastarnac, ceapa, cartofi, gulie, rosie, sare, piper, patrunjel verde si o lingurita de Bors Magic.

Prepararea este simpla: curatam, spalam si maruntim legumele pe care le adaugam intr-un vas cu apa si le punem la fiert. Cand toate legumele au fiert, adaugam borsul si mai dam cateva clocote si gata -avem o ciorbita proaspata si gustoasa foarte indicata dupa multele mese bogate in grasimi.
Pofta buna!

Pentru aceasta reteta de ciorba va recomand sa folositi ustensilele pe care le folosesc si eu!

Cutitul bucatarului este cel pe care eu il folosesc pentru are avantajul ca este din otel inoxidabil(asa sunt toate uneltele care taie si tacamurile din bucataria mea) -este un cutit marca Zwiling, cu lama lunga de 20 cm-nu imi trebuie o lama mai lunga si are un maner albastru frumos care ma ajuta sa il gasesc repede in sertarul unde il pastrez.
Oala mea de ciorba (marimea pe care eu am aleso a fost in functie de cate portii vreau sa obtin)-eu am o oala marca Kitchen Craft foarte utila fiindca are o capacitate buna si este din otel inoxidabil, pot sa o folosesc pe orice tip de plita-inclusiv plita cu inductie si o pot spala in masina de spalat vase -v-am spus aici ca mi-am achizitionat si aceasta unealta in bucataria mea-asta este pentru mine un mare avantaj-nu trebuie sa ma chinuiesc sa o spal cu mana.
Am tocat legumele pe un tocator de lemn vechi ( care s-a cam indoit decand il spal in masina de spalat vase), dar ma gandesc deja la alt tocator mai frumos si mai util pentru mine pentru ca il pot spala cu usurinta in masina de spalat vase.
Cam astea ar fii cateva din ustensilele mele cu care eu ma descurc binisor in "laboratorul meu".

Sunteti invitati sa ne spuneti ce credeti despre ideile prezentate. Opinia voastra conteaza pentru mine! Trebuie sa citesti si alte postari.. .
Bine ati venit in clubul virtual al pensionarilor
Nu esti membru al clubului?
Inscrie-te acum 

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




This Day in History





Today's Birthday






 
****************
***************