Ce imi place? - Clubul pensionarilor >

Ce imi place?

Ce imi place?
Clubul pensionarilor

Acum vreau sa scriu despre ce imi place mie in viata asta...
1) viata -da! -imi place sa ma trezesc si sa constat ca traiesc-asta fiindca cam toti-rudele si prietenii mei -au murit -sigur ca imi pare rau ca nu ii mai vad si aud si imi este dor de ei-dar asta este -trebuie sa ma obisnuiesc sa traiesc si fara ei-fiindca sunt sigura ca asta si-ar dori si ei sa fac -sa imi continui viata si sa ma bucur de ea
2) soarele-imi plac zilele insorite si caldute nu fierbinti
3) marea -apa limpede a apei de mare -cum este in Grecia-plajele curate si confortabile, fara tigani care vand seminte, porumb fiert sau altii care vor sa ma fotografieze
4) linistea -imi place sa fie liniste-sa ascult zgomotul lin facut de valurile marii sau cantecul pasarilor in padurile si dealurile noastre
5) culoarea verde -a ierbii si a frunzelor primavara
6) oamenii - femei, barbati, copii, tineri sau batrani, darnici, buni, harnici, veseli, cuminti, inteligenti, disciplinati, educati, rafinati, eleganti, politicosi
7) calatoriile - in tara sau afara- la munte sau la mare-oriunde este interesant si curat -urasc murdaria -de orice fel-fizica sau morala

Postări populare

 
****************
***************