Pernita de ace pentru croitorie---DIY - Daumen-Nadelkissen DaNaKi, Fingernadelkissen

Pernita de ace pentru croitorie

Pentru cei sau cele care toata ziua au de lucru cu ace de cusut sau cu bolduri, adica pentru cusatori sau croitori m-am gandit sa vin in ajutor si sa ofer ce am gasit eu pe internet- cum sa iti faci singur o pernita pentru mana unde sa intepi usor orice ac ai nevoie cand te apuci de cusut ceva.
Daca te uiti la adresa aceasta DIY - Daumen-Nadelkissen DaNaKi, Fingernadelkissen -unde m-am uitat si eu si am invatat cum sa realizez o pernita de ace, ce o poti agata -prinde cu un elastic pe mana ta - este o minunata idee pentru ca sa iti faci o pernita de ace -se poate folosi usor atasata de mana ta



Esti invitata sa ne spui ce crezi despre ideile prezentate.
Opinia ta conteaza pentru mine!Trebuie sa citesti si alte postari...

Nu esti membru al clubului?
Inscrie-te acum 



Despre ziua de azi...

Quote of the Day




Article of the Day





This Day in History





Today's Birthday





Today's Holiday




 
****************
***************