>

CELE MAI IEFTINE BILETE DE AVION

CELE MAI IEFTINE BILETE DE AVION

Vola.ro


Ei bine -am gasit cele mai ieftine bilete de avion -aici la Vola Da! Ati constat ca nu am mai scris pe blog -pentru ca -in primavara aceasta - am fost la Londra - am cumparat prin ei cele mai ieftine bilete de avion.


M-am convins - trebuie sa ii urmaresti -te surprind cu tot felul de oferte ieftine de zbor. Au oferte pentru zboruri atat in tara cat si in strainatate.

Poate ca voi ati folosit deja seviciile lor, insa eu nu am mai cumparat de la ei bilete de avion si  a fost o surpriza foarte placuta.

Biletele le-am cumparat online; am printat frumos pe hartie si cand a sosit ziua am zburat la Londra. Excelent de usor si ieftin!
Daca nu ma credeti -va rog sa verificati spusele mele -puteti sa comparati cele mai ieftine oferte pentru biletele de avion pe orice ruta vreti.
"Vola.ro a ridicat ștacheta și a adunat într-un singur loc peste 100 de destinații turistice, de la litoralul Greciei, Turciei, Bulgariei, Italiei, Portugaliei și Spaniei până la pachete turistice de weekend în peste 26 de orașe.Turistul are acum la dispoziție o selecție complexă de destinații, perioade de călătorie și tipuri de vacanțe pe care le poate analiza. Platforma dă posibilitatea de alegere între un city-break de 3 nopți și vacanțe de 7 până la 14 nopți. Majoritatea pachetelor propuse oferă transport cu avionul, cazare cu diferite regimuri de masă (de la mic dejun la all inclusive) și asigurare de călătorie. În plus, Vola.ro garantează cel mai mic tarif pentru pachetul turistic selectat.Instrumentul de căutare este simplificat. Prin doar câteva click-uri, cei care caută o vacanță îsi pot face o părere despre ofertele existente, dar și despre cea mai avantajoasă perioadă de călătorie."
Eu m-am convins -am zburat ieftin bucuresti-Londra si retur, am luat bilete de avion dus-intors-pentru ca stiam cand vreau sa plec la Londra  si cand vreau sa ma intorc la Bucuresti. Ba mai mult am putut sa imi aleg si locul in avion-am stat la fereastra si am facut fotografii din avion.
Zborul a fost lin, cerul a fost mai mereu senin si mi-a permis sa fac multe fotografii din zbor. Oricum aveam impresia ca stau sau cel mult ca plutesc -mi-a placut zborul cu avionul foarte mult -voi folosi in continuare ofertele lor.


..........   Vola.ro

Trebuie sa citesti si alte postari...

Nu esti membru al clubului?
Inscrie-te acum 


Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************