>

Ingrijirea parului primavara

A iesit soarele si gata cu caciula - voi umbla cu parul in vant... incepe Ingrijirea parului primavara

Asta este o noua problema pentru mine -am parul "cret" natural, am probleme cu el, fiindca este rebel si cam greu de imblanzit.
Folosesc mereu balsamuri pentru par deteriorat sau vopsit.
Am gasit un balsam nou produs de L'Oreal -L-oreal-balsam-pro-keratin-750-ml Este un produs nou si cred /sper ca ma va ajuta sa imi imblanzesc , repar parul si apoi  ma voi coafa singura simplu si usor ...parul meu ondulat natural il ajut cu ceva produse de calitate si se coafeaza usor.
Parul meu, primavara mereu trebuie ingrijit cu tot felul de vitamine.


L-oreal-balsam-pro-keratin-750-ml

  • Eu folosesc de 10 ani -poate mai mult - sampon si balsam de la Wella sau L' Oreal - deci am cautat pe internet si asa am gasit balsamul  "Pro-Keratin Refil" - produs foarte indicat pentru parul fragil si deteriorat in timpul iernii;  balsamul ajuta si la refacerea firului de par deteriorat prin vopsiri repetate-cazul meu, deoarece contine multe ingrediente necesare firului de par si reface cheratina -proteina din structura parului.

balsam-wella-brilliance-par-fin-sau-normal
  • Voi alege unul sau le voi folosi pe ambele? Ambele -sunt exceptionale!

  • Voi ce sfat imi dati?
Trebuie sa citesti si alte postari...

Bine ati venit in clubul virtual al pensionarilor

Nu esti membru al clubului?
Inscrie-te acum 


Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************