>

Crosetati perne si husa pentru fotoliu

Crosetati perne si husa pentru fotoliu

E cald...e placut sa tricotezi sau sa crosetezi ... eu am ales sa fac aici o vitrina pentru Grupulul de tricotat si cel de crosetat - vitrina mea cu modelele gasite pe internet si care imi plac mie. Poate va intereseaza si pe voi;
 nu stiu daca va plac,  poate imi scrieti in cateva randuri parerea voastra . Multumesc!

o perna sau o husa pentru fotoliu, 




din fire de lana sau bumbac - alegeti ce va place -o husa de perna sau de fotoliu- intr-o singura culoare sau multicolora. 

Modele sunt foarte simple; importante sunt culorile si ordinea in care le combinati pentru ca efectul cromatic sa fie asemanator cu cel din fotografiile gasite de mine.
Se croseteaza multe patrate, cercuri sau hexagoane cu modele florale si apoi se unesc intre ele. 


Pe internet gasiti multe idei si modele, pentru a realiza o husa de fotoliu frumoasa. Puteti folosi ghemele colorate care au ramas nefolosite la alte obiecte pe care le ati tricotat sau crosetat anterior. 

Nu esti membru al Grupulului?
Inscrie-te acum 

>
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************