Bucuria de a trai

Bine
Bine (Photo credit: Herzlichkeiten)

Bucuria de a trai

Oportunități pentru a beneficia de bucuria de a trai avem destule. Problema este că viața poate continua și noi suntem de multe ori prea ocupati pentru a profita de oportunitățile pe care le avem si nu le vedem.

Cand eram in activitate si nu eram pensionar, ma gandeam ca pierd o mulțime de oportunități unice de a ma bucura de lucrurile mici din viață, pentru că eram prinsa de treburile și obligațiile din viața mea din fiecare zi.
Totul in jurul meu mergea repede, niciodata nu aveam timp, nici macar duminica, imi programam timpul ca sa pot face mai multe lucruri in acelasi timp, totul mergea prea repede.
Acum toate se petrec incet, mai putin degradarea sanatatii mele care se grabeste sa ma dea gata.
Am cautat pe "net" si am gasit ceva sfaturi pentru a ca ritmul vietii să încetinească și să vă bucurați ceea ce viata are de oferit în fiecare zi:
  1. Trezeste-te devreme, bucura-te de acel moment liniștit.
  2.  -cateodata , destul de des, ma scol devreme...
  3. Mananca incet - sa te bucure de gustul. Mancarea este o mare plăcere de care ne e dor, pentru că vrem să termine mesele noastre rapid pentru a trece la următoarea corvoada de zi cu zi.
  4. -asa am mancat toata viata...asa sunt eu...
  5. Mediteaza- Acesta este, probabil, cel mai bun lucru care le puteți face pentru a viata ta în acest moment. La doar 10 de minute de relaxare în liniște și respira adânc va face minuni pentru tine. 
  6. -nu am facut meditatie dimineata pana acum - voi incerca si eu ...
  7. Spune da la o oportunitate ultimul minut. Nu trebuie să se pregătească pentru tot.Să profite de oportunitățile spontane. Se adaugă o mulțime de distracție și de emoție în viața ta.
  8. -asta am facut intotdeauna-spontenaitaea a fost talentul meu...
  9. Fa o lista cu lucrurile care te fac fericit și alege în mod intenționat o să facă în fiecare zi.
  10. -nu am inceput inca lista aceasta...
  11. Angaja pe deplin într-o conversație cu un singur iubit și închide toate întreruperile posibile.
  12. -?????????????
  13. Repetați această afirmație pe tot parcursul zilei, "mă bucur ziua mea la maxim."
  14. - sper sa incep incantatiile in curand, ca sa ma pot bucura de ziua de azi la maximum...
  15. sursa: http://midwaysimplicity.com/do-you-miss-a-lot-of-opportunities-to-enjoy-your-life/
Tu poti sa te bucuri de ziua de azi la maxim?

Bine ati venit in Grupulul virtual al pensionarilor

Nu esti membru al Grupulului?

Inscrie-te acum 

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




This Day in History





Today's Birthday






 
****************
***************