Exercitii pentru longevitate


Persoanele adulte mai in varsta si cele inaintate in varsta, ar trebuie sa fie atente la starea lor de sanatate si independenta si sa practice exercitii pentru longevitate . 


Am gasit multe sfaturi oferite de doctori pentru intarirea muschilor pentru a nu ajunge in situatia sa nu ne mai putem deplasa singuri, din care eu am desprins cele mai recomandate tipuri de exercitii :
  • de echilibru - pentru a revigora picioarele si a evita caderile
  • de forta - pentru a va mari metabolismul si a pastra greutatea si nivelul de zahar sub control
  • de stretching - intindeti-va muschii pentru a fi flexibili si a putea desfasura cu usurinta orice activitate 
  • de rezistenta - mersul pe jos, alergarile, inotul, ciclismul, gradinaritul maresc ritmul inimii si al respiratiei
Exercitiile trebuie facute dupa ce va sfatuiti cu medicul dvs si se vor executa cu miscari line, cu multa grija sa nu fie fortate articulatiile sau muschii. Antrenamentele se fac la inceput circa 5 minute pentru fiecare exercitiu, apoi zinic, functie de gradul dvs de posibilitati, puteti mari numarul si durata exercitiilor.
Multa sanatate!
   Multumesc ca citesti acest blog.  Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




This Day in History





Today's Birthday






 
****************
***************