>

Blog pentru pensionari

Blog pentru pensionari - nu este o idee noua.

Eu l-am creat cand m-am pensionat, pentru ca am petrecut mult timp pe internet si am crezut ca este necesar ca pensionarii sa discute intre ei -macar online.
Pana acum, nu avem decat cativa membri, foarte tacuti, dar care mi-au dat incredere prin "like" ca doresc sa intre in "joc". Va multumesc tuturor celor care ati dat "like".
Totusi, cred ca ar fii mai bine pentru toti, daca ati comenta articolele scrise de mine. Curaj!

Pensionarii care citesc acest blog:
  • cred ca este o modalitate de a intalni oameni din intreaga  lume
  • isi pastreaza mintea ascutita
  • daca ar fi mai indrazneti, poate ne-ar impartasi din experienta lor de viata si am fii cu totii mai intelepti
  • doresc sa se informeze despre evenimentele zilnice
  • doresc sa socializeze macar online si sa scape de plictiseala 
  • sa nu se simta "povara" societatii -asa cum doresc unii sa ne simtim 
Multumesc ca citesti acest blog.  Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************