Leapsa de pensionar

Tulips again
Tulips again (Photo credit: Duncan~)

Prima leapsa de pensionar pe anul 2012...

10 intrebari simple:

  • Daca as avea o pensie de 16000 de lei , cum au unii magistrati, ....
    •  as strange ceva bani si m-as plimba mai mult prin lume, macar prin Europa
  • Iarna asta am platit intretinerea casei ...
    • 800 lei/luna...
  • Cu sarbatoarea de Pasti am cheltuit cam ...
    • 700 de lei...
  • Saptamana trecuta am cheltuit cel mai multi bani ...
    • pe mancare...
  • Relaxarea mea este ...
    • sa navighez pe internet...
  • Reteta mea preferata de mancare este...
    •  snitel din muschi de porc cu salata acrisoara
  • Florile mele preferate primavara sunt ...
    • Flower bouquet with daffodils and tulips Deuts...
      Flower bouquet with daffodils and tulips Deutsch: Blumenstrauß mit Narzissen und Tulpen (Photo credit: Wikipedia)
    • narcisele albe parfumate si lalelele multicolore
  • Banii sunt o necesitate  pentru toti...
    • din pacate pensionarii nostri nu prea au bani...
  • Dulcele meu preferat este 
    • ciocolata cu lapte si alune ...
  • Daca va place aceasta leapsa -
    • o dati mai departe daca raspundeti la aceste intrebari...

  Multumesc ca citesti acest blog.  Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




This Day in History





Today's Birthday






 
****************
***************