Keukenhof - Clubul pensionarilor >

Keukenhof

Keukenhof
Keukenhof (Photo credit: przemion )

Keukenhof  este unul din parcurile pe care as dori sa il vizitez primavara, sa vad milioane de flori multicolore-orhidee, lalele, zambile sau narcise in plina floare.

Anul acesta s-a deschis din 22 martie.
Parcul Keukenhof  este unic si se spune ca daca nu l-ai vizitat, desigur- nu ai vazut Tarile de Jos.
Eu am fost la Amsterdam de 2 ori, insa din pacate, nu am vizitat acest parc minunat, unde sunt milioane de flori, de diferite culori si specii -este o abundenta de expozitii de flori.
Keukenhof
Keukenhof (Photo credit: Wikipedia)
La Keukenhof, ar trebui sa mearga arhitectii nostri peisagisti-pot sa invete cum se realizeaza in mod profesionist, un rond de flori sau o gradina de flori.
La una din expozitiile de flori, pe care am avut ocazia sa o vizitez, cu ani in urma, am constatat cum, elevii de liceu, veneau in grupuri organizate sa viziteze aceste expozitii. Cred, ca olandezii stiu ce important este sa isi educe tineretul care iubeste munca in gradina de flori.
Abundenta de culori, a florilor naturale, este o bogatie, pe care olandezii o exploateaza la maximum.
Noi, romanii, stiti si voi, importam destule flori din Olanda, incepand cu florile taiate si terminand cu florile la ghiveci.
Keukenhof
Keukenhof (Photo credit: Wikipedia)
In Olanda, eu am vizitat multe "garden center" si am constat cu cata atentie, migala si grija, isi ingrijesc olandezii florile si arborii. Totul este foarte organizat, ca intr-o expozitie sau muzeu-in aceste magazine de flori naturale, personalul iubeste si respecta florile.
Garden Centre
Garden Centre (Photo credit: Clover_1)
Tot acolo am constatat, ca Garden Center-ul -daca este organizat ca la olandezi-atunci-poate fii o afacere rentabila sau chiar foarte profitabila. Din pacate, la noi, nu am vazut nici macar un singur "garden center" unde personalul sa aiba pregatirea si dragostea olandezilor pentru flori.
Ba, mai mult, am vazut tot felul de indivizi murdari la trup si minte, care vand  flori si plante, aruncate la gramada, pe marginea soselelor patriei.... fara bon de casa si fara factura. Urat...si trist.

 Primavara este un spectacol al lalelelor...Olanda doar este patria lalelelor...Voi ati vizitat acest parc Keukenhof  ?
Keukenhof
Keukenhof (Photo credit: Wikipedia)
Multumesc ca citesti acest blog.  Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Postări populare

 
****************
***************