C A S -ul -ce ati facut cu el?


  • C A S -ul -ce ati facut cu el?
  • Eu ce sa mai inteleg ?-nu am vrut sa fiu pensionar-asta s-a intamplat, fiindca au trecut anii si nu pot sa fiu salariat pana la 150 de ani.

Ce dumnezeu, se intampla la noi in tara? cu salariatii/bugetari -desigur- care ar trebui sa aplice legile din tara noastra. Nu inteleg ? Sunt toti incompetenti? Oameni buni-nu stiti nici sa cititi? Nici tabla inmultirii nu o stiti?

  • cum au gresit din nou? au aplicat o lege sau ce o fii fost - asa cum au inteles ei-  in loc sa inmulteasca 5.5% cu diferenta dintre Valoarea pensiei mele minus 740 lei, ei au inmultit 5.5% cu toata pensia. Bravo? daca iti faceam eu asta -ce imi faceai?
  • din nou -au retinut bani mai multi din amaratele noastre de pensii- suntem milioane de amarati de pensionari

Acum am aflat -dupa 16 luni, -ca am pensia mai mica cu 400 de lei? in 16 luni-multi pensionari au si murit...
De ce? Alo? Casa de pensii, ne auzi?
O fii  treaba mea, sa verific cum imi calculeaza functionarii=bugetari- de la casa de pensii -valoarea CAS-ului? Eu zic -ca nu e treaba mea!
Acum, sa faca bine si cine a gresit sa plateasca!
Eu, daca nu platesc impozitul la masina la timp-ei -functionarii=bugetari- ma penalizeaza-eu cum pot sa ii penalizez pe acesti bugetari incompetenti?
Cine a gresit?
Vreau sa stiu cine a gresit si ce pedeapsa primeste pentru ca -greseala acestei persoane afecteaza milioane de pensionari.
Cine imi spune?
Sa faceti bine si sa imi dati inpoi banii pe care mi i-ati luat -incompetentilor!
16 luni x 40 lei = 640 lei -vreau sa ne inapoiati banii!
Nu vreau explicatii -vreau ca cine a gresit sa plateasca -adica sa fie penalizat si sa imi trimita diferenta de bani, care mi-a fost retinuta abuziv.
Nu ma intereseaza de unde luati banii- ca sa mi inapoiati. Ii luati de acolo unde  i-ati folosit! Nu eu am ales sa ma nasc in tara asta-de ce ma faceti sa regret ca m-am nascut aici!
Multumesc ca citesti acest blog.  Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




Article of the Day





This Day in History





Today's Birthday





Today's Holiday




 
****************
***************