Sa redecoram casa

Mai intai sa nu uitam ca azi este mos Nicolae 
Nicusori si Nicolete
happy birthday tommy 生日快樂
Image by *Katch* via Flickr
La multi ani tuturor sarbatoritilor zilei de azi !
Mie nu mi-a adus nimic Mos Nicolae -anul acesta este foarte sarac si m-am gandit ce mi-ar fi placut sa primesc. Casa mea ar trebui redecorata in culori mai vesele.
Am gasit aceasta  fotografie si ma gandesc sa o trimit catre Mos Nicolae  - la anu' , poate ar dori  sa imi redecoreze bucataria asa cum vedeti in  imaginea de mai jos - imi plac culorile alese -rosu, alb si verde sunt preferatele mele.

Imi place mult aceasta idee de decorare pentru o ocazie de sarbatori de iarna -este o masa frumos decorata- creaza bunadispozitie si optimism.


Ar fi mai primitoare decat bucataria mea actuala care este in culori bej si maro. 
Cred ca daca as avea de unde cumpara aceste materiale  si eu as putea executa cateva  huse personalizate, pentru scaune, o fata de masa cu dungulite rosii si ceva huse de perna asortate.
Poate ca voi ati mai facut asa ceva. Cine se pricepe putin la croit si cusut - stie ca nu e mare lucru de facut. Cateva ore de lucru si rezulta ceva de mare efect in casa. Voi  ati realizat astfel de lucruri frumoase? Astept parerile voastre...

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




Article of the Day





This Day in History





Today's Birthday





Today's Holiday




 
****************
***************