>

Revolutia Generatiei C - ei vor conduce lumea - BusinessMagazin

Image representing LinkedIn as depicted in Cru...Image via CrunchBase


Isi petrec cel putin trei ore pe zi pe internet si nu-si pot imagina viata fara gadgeturile care ii insotesc la scoala, acasa sau pe strada.

Sunt conectati 24 din 24, se intalnesc mai putin in parc si mai mult online, sunt mai sedentari, nu-i intereseaza prea mult politica sau actualitatea din tara sau lume si cei mai multi traiesc din banii parintilor. Noua generatie va ocupa in 2020 peste 40% din populatia statelor europene si in scurt timp va conduce lumea.
Image representing Twitter as depicted in Crun...Image via CrunchBaseVorbeste despre internet ca despre o noua religie cu entuziasm si un zambet larg pe buze. "Imi pot imagina viata fara internet, dar cateodata ma gandesc fatalist ca cineva ar putea sa apese butonul si sa-l opreasca." E de departe cea mai tare tehnologie pe care a inventat-o cineva, spune tanarul Vlad Atanasiu, pentru ca "e un bun comun, e al nostru, al tuturor, nu il detine nimeni. N-a costat pe nimeni enorm sa-l faca si nu e nicidecum o pierdere pentru nimeni". Are iPad, iPhone, blog si daca vrei sa il contactezi, poti s-o faci pe toate canalele posibile. E-mail, LinkedIn, Facebook, Twitter, Plaxo, Ning. Are gadgeturile toata ziua dupa el si nu se poate desprinde de ele.
Image representing Facebook as depicted in Cru...Image via CrunchBase

"Accesul la informatie este intr-adevar ceva pozitiv. Singurul minus ar fi acela ca internetul nu are o constiinta si o cultura critica si e in egala masura pagubitor. Mereu ii intreb ", spune Alfred Bulai, sociolog si profesor universitar la scoala Nationala de stiinte Politice si Administrative. Cel mai mult timp se consuma pe retelele sociale, iar LinkedIn, Facebook, Twitter, Plaxo sau Ning, locurile unde Vlad si-a creat identitati, sunt accesate zilnic de mai bine de jumatate dintre navigatori. 


Facebook a devenit in ultimii doi-trei ani cea mai la moda retea, iar datele consultate de BUSINESS Magazin arata ca procentul tinerilor de 18-25 de ani din totalul utilizatorilor romani este de 53%, dintre care trei sferturi au 18-20 de ani - peste 1,3 milioane de persoane, ceea ce inseamna o penetrare de aproape 100% in acest segment de varsta in mediul urban.
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************