Dr. House pe scena jazz: Hugh Laurie s-a lansat in lumea muzicala   SmartWoman - Clubul pensionarilor >

Dr. House pe scena jazz: Hugh Laurie s-a lansat in lumea muzicala   SmartWoman

Dr. House pe scena jazz: Hugh Laurie s-a lansat in lumea muzicala SmartWoman
“Conform diagnosticului profesionist din industria muzicala, Hugh Laurie, comediantul britanic devenit actor de drama in televiziunea americana, a prins o forma grava de blues,” scria New York Times in vara anului trecut anuntand decizia Warner Music Entertainment de a semna un contract pentru un album jazz cu vedeta serialului difuzat de Fox.

“Let Them Talk”, un nume ce pare sa oglindeasca atitudinea lui Laurie, dar mai ales pe cea a lui House, se bucura de aportul unor artisti precum pianistul Dr. John, cantareata de blues Irma Thomas, legenda din New Orleans Allen Toussaint si sir Tom Jones.
“Nu m-am nascut in Alabama in anii 1890. Mai bine sa aflati asta acum. Nu am mancat niciodata terci de crupe, nu am luat teren in arenda si nu am circulat in vagoanele de marfa. Nici o tiganca nu i-a spus ceva mamei cand m-am nascut si nu am un caine al infenului in rulota, din cate imi dau eu seama. Sa lasam dovezile sa arate ca sunt un englez alb din clasa de mijloc care incalca muzica si mitul Sudului american. De parca nu ar fi suficient de rau, mai sunt si actor: unul dintre acei gagauta rasfatati care nu isi pot gasi drumul in aeroport in lipsa unui babysitter”, a declarat Laurie odata cu lansarea albumului, intr-o incercare de a contracara parerea generala conform careia aventurile muzicale ale actorilor reprezent un fel de “proiect de vanitate”.


Multumesc ca citesti acest blog. Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************