A învăţat ce e onoarea în infernul japonez - Clubul pensionarilor >

A învăţat ce e onoarea în infernul japonez

Festivalul Cultural Japonez “Satsuki Matsuri”Image by ataraxis via Flickr
A învăţat ce e onoarea în infernul japonez

Bunici si parinti, poate a sosit momentul sa va ganditi si voi "la chestia cu onoarea la japonezi".
Poate, daca ne-am stradui sa fim "onorabili" multe s-ar schimba si aici, la noi.
Se pare, ca parasirea naravurilor proaste, o vor face nepotii nostri, care incet, incet, incep sa aleaga binele de rau.

Cand te gandesti ce simplu este. Trebuie doar sa vrei sa traiesti onorabil.


Spune că a învăţat multe în Japonia. „M-au învăţat să devin un om ordonat, punctual şi să respect munca altora şi mi-au dat o lecţie bună despre onoare”, a spus Paul Puşcaş.
M-a marcat chestia cu onoarea la japonezi. La ei e o ruşine să copiezi, aici e o mândrie.
Paul Puşcaş, adolescent
Cât contează un guvern credibil
La întoarcerea în ţară, Paul a arătat şi importanţa credibilităţii unui guvern în perioadă de criză. „Prim-ministrul m-a impresionat cel mai mult. A vorbit foarte convingător. Prin modul în care se adresa populaţiei, cum se uita la camere, mi-a inspirat încredere, nu mi-a mai fost frică. A spus că se lucrează şi totul va fi în regulă. Când am văzut cum a spus-o mi-am zis doar atât: «Te cred»”, a spus Paul.
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************