>

FarmVille

FarmVilleImage via WikipediaDe curand am cont pe facebook.
Tot navigand si eu pe internet ca pensionarul am facut si acest cont. Toate bune si frumoase, dar tot plimbandu-ma pe acolo am devenit mare fermier, caci am o "ferma virtuala" in Farmville.
Stiu ca toti tinerii internauti romani (sau aproape toti), au jucat (sau inca joaca) si ei macar o data acest joc de la Zynga, dar nu stiunu pot sa va spun cati pensionari romani joaca acest joc in prezent.

Am plantat flori, copaci, am rate si gaini, porci si alte animale. Am si vecini la ferma.
Vecinii mei virtuali sunt mai de treaba decat cei adevarati. Ne ajutam reciproc sa crestem valoarea fermei.
Ei, vecinii mei virtuali, au ferme mai mari si mai bogate decat mine, poate au si mai multi vecini.
De fapt, unul din ei m-a convertiti la "agricultura". Mi-a tot trimis mesaje si din curiozitate am ajuns sa joc acest "rol".
Problema mea in acest joc, este ca nu am destui vecini si doresc acest lucru, fiindca este foarte important pentru a spori "productia" si valoarea fermei.

Bineinteles, ca m-am decis sa deschid in acest Grupul virtual al pensionarilor, un loc unde si alti "fermieri virtuali" sa-si  poata cauta vecini in Farmville.

Pentru a ne anunta ca si tu cauti vecini in Farmville poti lasa aici un comentariu, in care ne anunti ca esti de acord ca ca alti utilizatori sa te adauge ca prieten/vecin in Farmville. Nu uita sa lasi cu un link la profilul tau de facebook .

Cred ,ca poate fii o cale cinstita de a câştiga  mai multi prieteni şi să iti extinzi ferma ta, dar te rog fara spam!

Asadar, va a invit sa deveniti vecinii mei :
acesta este link-ul meu de FB :http://www.facebook.com/profile.php?id=100001873139206
Multumesc ca citesti acest blog.  Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************