Radu Beligan are 92 de ani - Clubul pensionarilor >

Radu Beligan are 92 de ani

Radu Beligan: “Daca viata este o calatorie scurta, trebuie sa incercam s-o facem la clasa I”sursa: Ziarul de Bacau
Nu am fost si nici nu sunt fan Radu Beligan. 
Dar trebuie sa recunosc ca este o mare valoare a teatrului romanesc. Este un actor profesionist si merita stima si admiratia noastra. De curand am citit aceste ganduri ale sale Prezentate mai sus si recunosc ca nu m-am gandit si nici nu mi-am propus sa calatoresc prin viata la clasa I. Oare de ce?
Ma voi gandi de ce nu am facut-o si pe el cine l-a invatat sa lupte pentru a trai calator la clasa I. In viata nu este "numai lapte si miere", sunt si multe greutati peste care trebuie sa treci cu cat mai putine daune, poate asa calatoresti in lux...
Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!


Enhanced by Zemanta

Postări populare

 
****************
***************