>

Viata de pensionar intr-o tara fara servicii de asistenta sociala

Caritas Social Action Network releases report ...Image by Catholic Church (England and Wales) via FlickrLoterie- Viata de pensionar intr-o tara fara servicii de asistenta sociala ...asa cum este tara noastra- Viata noastra, viata de pensionar, aici, la noi, este ca un joc de loterie - cine are noroc traieste bine, care nu are noroc-traieste vai de capul lui. Nu putem avea acces la asistenta sociala in nici un mod.
Asistenta sociala a batranilor la noi -este in stadiul incipient.
Daca esti in situatia ca deja primesti asistenta sociala de la vre-o institutie a statului, te rog sa ma anunti si imi voi crede public scuze.Eu sunt in situatia de a imi ingriji mama -o doamna de 90 de ani, foarte bolnava acum. Credeti ca ma ajuta cineva. Nici vorba.
Daca cumva as gasi un loc liber intr-un azil de batrani din orasul meu -evident un azil particular--stiu ca despre cele de stat nu putem discuta -se stie -ca nu au niciodata locuri libere, am aflat ca nu mi-as putea permite sa achit costurile practicate de astfel de azile. Am auzit si tot felul de zvonuri-cum ca asistentii din astfel de locuri -in general- le administreaza "calmante" multe ca sa nu fie deranjati de catre acesti batrani. Frumos -platesti-si nu primesti ce servicii ai platit. De ce? poate din incompetenta -eu cred -ca din rautate. Asa ca tot gandindu-ma cum ar fi fost viata mea si viata mamei mele batrane (acum cand este neputincioasa) - am auzit o emisiune la radio si mi-am amintit ca in tari mai civilizate si mai bogate decat tara noastra -batranii sunt respectati si ajutati -atunci cand ajung neputinciosi. Ce credeti -se poate rezolva problema batranilor in tara noastra in urmatorii 100 de ani? Vor fii si batranii nostri tratati ca niste cetateni demni de respectul celorlalti concetateni? Daca la tine in tara este viata de pensionar frumoasa, poate ar fii bine sa ne spui cum v-ati organizat si invatand din experienta voastra -poate vom face si noi ceva pentru asistenta sociala a pensionarilor. La noi nici biserica nu se implica -se implica doar cativa preoti plini de omenie.
If in your country, retiree life is beautiful, it might be better please tell us how you organized and then we can learn from your experience, and we will do something for the welfare of pensioners.
Am adaugat cateva sondaje de opinie -daca crezi ca ar fi bune alte intrebari -spune-mi, te rog. 
Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************