Lobelia, Rucola, Muscate

Lobelia × gerardii, Cambridge University Botan...Image via Wikipedia
Lobelia erinusImage via Wikipedia
La Bucuresti este o toamna foarte frumoasa si neobisnuit de calda. La ferestrele apartamentului meu, am cate 4 jardiniere la fiecare fereastra, cu flori diverse. Unele flori s-au uscat deja, altele nu.
Muscatele sunt foarte fericite, la fel si lobelia mov. Am doar o singura jardiniera cu lobelia.
In casa, la fereastra din bucatarie, am pus intr-un ghiveci Rucola-este foarte gustoasa si creste vioaie -de prin luna iulie tot mancam din ghiveciul asta -rucola proaspata. Asta a fost primul meu experiment ca gradinar amator -rucola la ghiveci -crescuta la fereastra de bloc.
         Ma bucur ca citesti ce am scris.
Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!
Grup virtual
Enhanced by Zemanta

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




This Day in History





Today's Birthday






 
****************
***************