>

Crizanteme

Autumn FlowersImage by sorinciorapciu via FlickrImi plac crizantemele-mai ales cele pe care eu le numesc "fidelute" si sunt culoarea mov deschis. Azi sunt suparata. Eu sunt pensionara si toata lumea are ceva acum cu noi pensionari-cica republica cheltuieste mult cu noi- ca sa ne dea pensie-(parca nu eu am tot donat in contul statutului si ei au mancat banutii mei-si acum se imprumuta din toate partile si apoi imi impoziteaza pensia).
Acum, sunt foarte suparata fiindca in Bucuresti "ei" dragutii edili-au umplut spatiile verzi din oras, cu crizanteme-bravo!-imi plac crizantemele.
Ce s-a intamplat dupa 10 zile, poate 2 saptamani - toate crizantemele puse de edilii nostri "grijulii" -s-au uscat-bravo! Pai, cum sa nu se usuce? Ei -"marii gradinari ai orasului" -au cumparat crizantemele si nu au plantat crizantemele- NU!-Pur si simplu -le-au scos din ghiveci si le-au asezat pe pamant; apoi nu le-au udat niciodata, iar ele, crizantemele, nemernicile nu au vrut sa creasca si s-au uscat!
Imi vine sa plang-ma tot gandesc -cineva -un om sau mai multi desigur, s-au chinuit sa le creasca si apoi edilii nostri le-au cumparat si apoi le-au omorat. Cum se cheama acest lucru? Jaf!
Asa ca ma intreb, de la cine au voie ei sa-si bata joc de banii mei, fara ca sa ii sanctioneze cineva? - Ei marii gradinarii bucuresteni - Au voie-sa-mi risipeasca banii mei -colectati de ei prin impozite ( impozite de tot felul -casa,masina,teren,pensie,tva samd- bani=impozite, pe care eu constiincioasa ii platesc anual, la timp, ca sa nu ma penalizeze) mai ales in zilele acestea de criza financiara? Spuneti-mi voi ce credeti?
Astept comentariile voastra.
Chrysanthemum / CrizantemeImage by Aldenn via FlickrMa bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!
Grup virtual
Enhanced by Zemanta

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************