Dulcegarii - Clubul pensionarilor >

Dulcegarii

im tired of stupid peopleImage by zen via FlickrDulcegariile, filme siropoase


Asa sunt numite filmele si cartile romantice. Astfel de filme plac multor femei. Nu la toate. Exista si femeile "barbat", cele care nici nu vor sa auda de astfel de filme sau romane siropoase. Nu am cunoscut barbati care sa vizioneze astfel de filme. Am auzit si am citit pe internet, ca sunt destui barbati, care se uita chiar si la telenovele. Eu, cred ca tuturor ne plac povestile. Poate, fiindca in copilarie le iubeam. Atunci si acum iubim povestile cu final fericit. Asa cum sunt si azi unele filme americane.
Povestile cu final fericit sunt povesti.
In viata reala povestile, mai au si final nefericit. Stupid people -asa denumea acum mai bine de 20 de ani - poporul roman -d-l Brucan.
Zilele acestea a mai murit un baiat injunghiat. Cine l-a omorat?  - un prost - unul care crede ca aceasta unealta -cutitul - se foloseste - la ucis oamenii. Ucigasul -un prost de recidivist. Acesta spunea ca va face puscarie pentru "un prost" (asa l-a catalogat ucigasul criminalul recidivist -care v-am dovedit ca este prost --pe cel ucis, pe tanarul cuminte care a murit -era un copil foarte apreciat de cunoscuti).Foarte trista povestea aceasta.
Prosti, prosti, dar multi. (spunea Lapusneanu).
Acum, noi constatam ca sunt chiar prea multi.
Ar trebuie facut un concurs -care este cel mai prost roman ?- ar avea mare audienta - (vezi audienta mare a unor televiziuni cu emisiuni prostesti).
Avem cateva televiziuni particulare , care se afirma  cu astfel de angajati si patroni si multe emisiuni stupid de proaste -fac emisiuni de indobitocire in masa.
Stupid Invaders box artImage via Wikipedia
Multi, tot mai multi prosti. Vai, noua!
Enhanced by Zemanta
Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************