Targul "I Love Handmade" - Clubul pensionarilor >

Targul "I Love Handmade"

De curand, in Bucuresti, a avut loc un nou târg "I Love Handmade" în curtea Palatului Şuţu. 
Ce pot sa va spun -- eu nu am putut ajunge acolo datorita problemelor care le am mereu. Mi-a parut rau, am fost si bolnava, asta este....
Insa, am intrat pe site-ul lor la adresa http://ilovehandmade.ro/ si am aflat ca ma pot duce la urmatoarele editii care vor fii in luna noiembrie si decembrie. Poate ca nu le voi mai rata.
Cand eram mai tanara am facut destule pulovere copiilor mei si tuturor celor din familia mea. Eram membra Grupul "http://ilovehandmade.ro/" fara sa existe acest Grupul. El a fost infiintat destul de curand. Eu iubesc lucrurile executate de mana, fiindca au in ele si ceva din sufletul celui care le-a executat. Vom mai vorbi despre asta, in curand.


Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************