Suferinta mamei - Clubul pensionarilor >

Suferinta mamei

2006-07-19 Musee Hospitaux de Paris - La Sante...Image by Roy Stead via FlickrAm scris ca este util, bine si usor sa zambesti celor din jurul tau.
E bine sa faci acest lucru, daca mai poti...
Mama mea are 90 de ani si este foarte bolnava si se afla pe patul unui spital. Zilele ei sunt numarate de doctori, care imi tot spun ca ce vreau eu ...nu se poate...are 90 de ani, insuficienta cardiaca si alte boli cronice.
Eu, caut degeaba, puterea de-a zambi celor din jur, dar am o stare de oboseala care nu imi da pace...
Sunt foarte suparata si trista fiindca ma gandesc ca se apropie clipa despartirii. Am invatat ca singurul lucru care este groaznic -este moartea unui om.
Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************