Rigoare la Casa de pensii

Mom Baird in Retirement at 96 - 1 of 4 mom-bai...Image by mikebaird via FlickrSa va povestesc ultima mea patanie...
M-am pensionat anticipat in 2006 - normal ca prima valoare a pensiei mele, au calculat-o gresit - i-am dat in judecata, a durat procesul 1 an de zile -apoi, functie de hotararea judecatoreasca, abia dupa 1/2 de an, mi-au recalculat pensia-  - totul la casa de pensii dureaza mult, foarte mult - cred ca au sarcina sa astepte poate murim si nu mai trebuie sa ne acorde pensia....pentru care am cotizat atatia ani....
La inceputul anului acesta, avand in vedere ca anul trecut in septembrie, am ajuns la varsta limita de pensionaream, am facut cerere de actualizare a valorii pensiei mele, .
M-am dus la facultate si am luat adeverinta (contra cost evident)  cum ca am urmat 5 ani cursurile la zi ale specialitatii respective.
Am dus adeverinta respectiva la casa de pensii ; am crezut ca numarul anilor mei de vechime in munca - vor fi mariti cu cei 5 ani de facultate. Nici vorba!
Zilele trecute am primit ultima decizie de la casa de pensii.
Nu este adevarat....nu am mai multi ani de vechime in munca, am mai putini....casa de pensii mi-a recalculat vechimea in munca si acum am mai putini ani de munca!
Constat ca au modificat valoarea pensiei mele (daca este bine sau gresit - nu am de unde sa stiu-habar nu am daca pot verifica aceasta valoare).
Insa....
Cand m-am pensionat anticipat in anul 2006, aveam 29 de ani si cateva luni vechime, ani reali scrisi si pe decizia de pensionare. Acum, dupa ce am adus dovada ca am frecventat 5 ani de zile, la zi, cursurile facultatii -au scris ca am 25 de ani vechime in munca.  Mi-au scazut vechimea ...Stupoare!
Asta este ...
Oamenii care lucreaza la casa de pensii sunt foarte rigurosi...aiurea......sunt fie rai, fie incompetenti, profesionisti niciodata...asta ca sa fiu politicoasa.
Noi avem datoria sa platim impozite pentru ca dansii fie platiti bine ...Pentru ce oare ?..........ca sa ne enerveze mereu, ca sa ne puna pe drumuri catre casa de pensii, ca sa fie responsabili pentru ceea ce fac nici vorba.....
Ultima data cand am fost la casa de pensii, era in fata ghiseului, o doamna batrana, saraca, care ii spunea functionarei prezente acolo, sa verifice ce se intampla-ca nu a mai primit pensia -de 3 luni  si nu are ce manca...iar doamna de la ghiseu i-a raspuns,  " ... ce atata graba" - ca sunt alti pensionari, care nu au primit pensia mai multe luni - pentru se mai intampla si erori la casa de pensie -doamna batrana, saraca, - ce sa mai zica? Ramai siderat cand primesti astfel de raspunsuri........
Rezulta ca noi pensionarii suntem la intrecere,  care din noi asteapta mai mult pensia si nu moare intre timp- este un catigator - si apoi primeste o amarata pensie - care nu are importanta ce valoare are - bine ca am primit-o
Noi pensionarii, sa facem bine si sa le multumim celor care ca lucreaza acolo! Ca fara ei...........

Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




Article of the Day





This Day in History





Today's Birthday





Today's Holiday




 
****************
***************