>

Leapsa cu seriale TV

All Saints







Eu, acum, urmaresc serialul "All Saints" oferit de AXN Crime .
Imi place totul la acest serial: povestea, scenariul, cum sunt create personalitatile personajelor, cum joaca actorii, imi place acest serial, chiar daca este o drama.

Cred ca ai dori sa vezi ce face Terri in episodul urmator 
Aici gasesti o fotografie de grup cu unii actori ai acestui serial. Personajele create reprezinta oameni care se confrunta zilnic cu moartea si ei tot oameni buni raman.

Sa incepem si noi pensionarii o leapsa cu seriale.
Leapsa merge mai departe la Angela , la after55yearsold la davidoctavian si la handmadeincovasna si la cei care mai doresc sa vina alaturi de noi



Ma bucur ca citesti ce am scris.
Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu!
Te mai astept!

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************