Internauti de varsta a treia - Clubul pensionarilor >

Internauti de varsta a treia

Ma bucur ca citesti ce am scris. Eu asa am considerat ca nu sunt singura care pensionara care umbla pe internet, din curiozitate, necesitate de informare samd. Iata ca am avut dreptate sa creez acest BLOG pentru pensionarii care navigheaza pe internet. Am citit aici :
Pensionari internauţi  


Aprope 20 de vârsnici din Timişoara descoperă tainele calculatorului în cadrul primului curs IT organizat pentru internauţii de vârsta a treia. Bătrâneii au început cu paşi mărunţi abecedarul calculatorului, dar până la finalul cursurilor vor să stăpânească perfect reţelele de socializare. Click dreapta, copy, paste, delete. Cu ochelarii pe nas şi cu mâna nesigură pe tastatură, bătrâneii încearcă încet, încet, să înveţe să folosească un calculator. Dacă nu au făcut la şcoală cursuri IT, şi-au spus că nici la 60, 70 de ani nu e prea târziu să devină internauţi. Dacă unii se descurcă singuri, alţi au nevoie de ajutor din partea experţilor sau mai aruncă un ochi în ecranul vecinului. La primele cursuri, bătrâneii au învăţat elementele de bază ale unui calculator, însă unele comezi le-au cam dat bătăi de cap. Până la finalul cursurilor, experţii IT îşi propun să îi înveţe pe bătrânei totul despre reţelele de socializare. Iată ce vor vârstincii să ştie.



Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!
Enhanced by Zemanta

Postări populare

 
****************
***************