>

Sotia perfecta

Sotia perfecta

Julianna MarguliesImage by Rubenstein via Flickr


Anul acesta am avut norocul sa urmaresc un serial captivant- Sotia perfecta. Asta este parerea mea. Poate altii nu sunt de acord cu mine, dar gusturile nu se discuta.


Rolul de sotie perfecta este interpretat, zic eu, genial de d-na Julianna Margulies. Ea joaca rolul unei femei Alicia Florric, care este sotie si mama a 2 adolescenti destepti. Sotul ei, Peter, un procuror, datorita unui scandal de coruptie politica ( sexual ) a fost arestat. Asa a aflat, ca minunatul ei sot, a inselata-o cu o prostituata (sau mai multe-parca are importanta cu cate...).
Pusa in aceasta situatie de tradare si umilinta publica, Alicia Florric ce poate face? O ia de la capat, se intoarce la munca si isi reia cariera de avocat la o prestigioasa firma de avocatura. Aici face fata cu succes provocarilor profesionale, afirmandu-se in mediul concurential al firmei. Ea redevine o femeie de cariera, astfel reusind sa faca ceea ce ea crede ca este mai important in viata ei -sa ofere un mediu sigur si stabil copiilor sai.
Sotia perfecta dovedeste ca poate sa preia controlul propriului destin. Poate fii un exemplu pentru multe femei de cariera din tara noastra, care nu cred ca poti face si cariera si sa ai copii bine educati.
Este un serial bine facut, pe care il urmaresc cu placere.
Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept!
Reblog this post [with Zemanta]

Subscribe to our mailing list

* indicates required

Postări populare

 
****************
***************