Inginerii


Am citit o analiza foarte bine scrisa de un tanar inginer, pe care il felicit si aici pe blogul meu. Dansul apara cu mult zel inginerii si bine face. Ca sa fii un inginer bun, trebuie sa si inveti, nu numai sa cumperi o diploma cum se face in ziua de azi la noi. Va invit sa cititi si sa comentati.


Care este totusi diferenta dintre ingineri si umanisti? Exceptând pregatirea de specialitate…
Diferenta între ei este de scop: inginerul are ca scop crearea, perfectionarea si întretinerea unor dispozitive tehnice: mecanisme, circuite, constructii, programe software… Umanistul are ca scop educarea si perfectionarea oamenilor si a societatii (asta pentru ca eu, ca inginer, le definesc lor un scop, pentru ca ei singuri probabil ca-si închipuie ca trebuie doar sa existe pentru a lumina lumea cu prezenta lor). Scopul inginerilor este atins: tehnologia progreseaza de la un an la altul, si este clar ca ce se produce în ziua de azi e mai bun ca ceea ce se producea acum 50 de ani (nu neaparat mai frumos, dar aici nu e treaba noastra).
Dar scopul umanistilor? Sunt oamenii de acum mai buni, mai cinstiti, mai generosi? Sau e chiar invers?
Noi ne facem treaba. Voi nu. Deci ciocul mic!


Ma bucur ca citesti ce am scris. Multumesc pentru vizita ta pe blogul meu! Te mai astept! Iti doresc o zi frumoasa si insorita!
Love...Sunflowers....Image by Thai Jasmine via Flickr


Reblog this post [with Zemanta]

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




This Day in History





Today's Birthday






 
****************
***************