Da mai departe

gift tagsImage by craftapalooza via Flickr

Dragi vizitatori sositi aici, va rog completati si voi chestionarul urmator si dati mai departe aceste randuri:

1. Sunt pensionar din anul:
2. As vrea:
3. Nu imi place:
4. Imi pare rau:
5. Imi pare bine:
6. Imi place sa dansez:
7. Ar trebui:

Raspunsurile mele:
1. 2006
2. o pensie decenta, sa am mai mult curaj
3. minciuna, perversitatea, mizeria, dezordinea
4. ca pierd timpul cu lucruri ce nu imi fac placere, ca a murit tata
5. ca traiesc
6. da
7. sa nu mai fiu afectata de orice "prostie" a unora

O dau mai departe catre.... pursisimplu

Reblog this post [with Zemanta]

Despre ziua de azi...

Quote of the Day




Article of the Day





This Day in History





Today's Birthday





Today's Holiday




 
****************
***************