- Clubul pensionarilor >
News Paper Origami Dragon MonsterImage by epSos.de via Flickr
Puterea presei 
Sa va spun ce cred eu ca ar trebui sa faca presa la noi si nu face.
Chestiunea este ca ziaristii nostri, se cred la putere.
Ei saracii, nu inteleg ca sunt sclavi.
Pentru ceva "banuti" (multi sau putini-nu conteaza), ei nu isi fac treaba in folosul comunitatii-adica nu sunt ziaristi, pentru ca sunt slugi la diverse trusturi de presa. Cei mai batrani ziaristi-conform cu datelor publicate la "iRealitatea"-au tot felul de "cardasii" cu cei pe care ar trebui sa-i sanctioneze in ziarele pe care le conduc.
Presa, reprezentata de ziaristii nostri tineri, ar putea si as vrea, sa fie o putere in acest stat, daca nu ar fi aservita diverselor persoane, cu fel de fel de interese.
Ziaristii nostri, nu inteleg care este rostul lor.
Ziaristii nostri au o singura problema-sa il distruga pe Basescu.
Bine.... si daca il distrug ? Ce va fi? Viata mea va fi mai buna?
Voi avea un trotuar curat si fara gropi in fata casei ? Voi avea macar tot atatia Km de autostrada, cat sunt in Bulgaria vecina, sa ma pot deplasa cu masina, sau florile si pomii din parc nu vor mai costa mai scump decat  diamantele?
Ei nu vad ce se intampla in jurul lor? Nu isi dau seama ca eu ii vad si aud si mi fac rapid o parere  despre statutul lor moral si profesional?  Nu ii intereseaza parea mea?
Atunci, ma intreb?
Pentru cine scriu sau vorbesc ei? Cui se adreseaza? Patronilor? Ce rost are?
Isi pierd rapid respectul meu -eu reprezentand publicul (eu voi folosi telecomanda si voi schimba postul tv) si intr-o buna zi isi vor da seama ca si-au piedut si respectul de sine (daca au avut).
Pe ziaristii tineri, care doresc azi sa se "afirme", ii sfatuiesc sa abordeze lucrurile altfel -
............daca afla sau constata "ceva" (o  intamplare senzationala) pe care doresc sa o publice ca STIRE in presa, ziar, post TV, radio,etc ,-atunci sa prezinte Stirea in asa fel incat sa ne informeze ca ---in localitatea "cutare" din judetul"cutare" s-a intamplat "ceva" (ghinionul nostru -mereu se intampla "ceva" care ne afecteaza viata noua-cetatenilor,contribuabililor) -
.......... apoi, sa se adreseze celor care au facut posibil sa se intample acel "ceva " , adica sa il intrebe/intervieze pe  dl "CUTARE" care este functionar public cu functia de prefect, primar, consilier, director, etc din primaria, ministerul, agentia samd, DE CE NU ITI FACI D_LE DATORIA conform cu fisa postului pe care il ocupi? Sa ne informeze ca d-l "CUTARE" are un salariu de "atata RON/lunar" platit din buzunarul meu de contribuabil (nu il plateste Basescu) si nu MUNCESTE
Sa afle acesti ziaristi -de ce nu si-a indeplinit "CUTARE" datoria sa, care este prevazuta in fisa postului pentru care primeste leafa pe care eu(contribuabilul) i-o asigur.
Ce presa este asta la noi acum? Ce putere este asta in stat?
De ce acum, nici un ziarist, nu ii trage la raspundere pentru actiunilor lor, pe toti functionarii astia - indiferent daca sunt deputati, senatori, ministri, secretare, portari, ? Credeti ca nu avem legi in fata carora sa ne raspunda? Avem!!!! Dar nu ii deranjeaza nimeni pe acesti oameni care nu muncesc deloc pentru leafa pe care o primesc.
Daca am avea un functionar public competent si eficient, as intelege atitudinea ziaristilor romani. E trist, dar nu avem functionari publici competenti, pentru ca daca am avea-viata noastra ar fi alta. Avem doar functionari care sunt in afara legii, iar despre calitatea lor morala, poate imi spuneti voi ce parere aveti....
Reblog this post [with Zemanta]

Postări populare

 
****************
***************